Ads 468x60px

Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

Δικτυώσου επαγγελματικά με το LinkedIn.

To LinkedIn είναι ένα δίκτυο επαγγελματικών και όχι προσωπικών στοιχείων, όπως το Facebook, όπου ο κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να ανεβάσει τα βιογραφικά του στοιχεία (όπως ακριβώς στο βιογραφικό του, δηλ. προϋπηρεσία, εκπαίδευση, ενδιαφέροντα, κλπ) και στην συνέχεια να "καλέσει" γνωστούς, φίλους, συναδέλφους, κλπ. να "μπουν" στο δίκτυό του. Με αυτό τον τρόπο...
αναπτύσσει μια κοινότητα "άμεσων" και "έμμεσων¨ συναδέλφων. Είναι διαθέσιμος σε έξι γλώσσες, Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Ισπανικά και Πορτογαλικά και σήμερα θεωρείται ο πιο επιτυχημένος ιστοχώρος κοινωνικής δικτύωσης για επαγγελματίες στον κόσμο, μετρώντας περισσότερους από 100 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες.Ένα δίκτυο, το οποίο εστιάζει στη διασύνδεση επαγγελματιών, με σκοπό τη διεύρυνση του επαγγελματικού τους κύκλου, την ανταλλαγή γνώσεων και ιδεών και την αξιοποίηση νέων ευκαιριών καριέρας.

Ποιες δυνατότητες έχει;
Με την εγγραφή σας στο LinkedIn, δημιουργείτε ένα προφίλ το οποίο έχει σαφώς επαγγελματικό προσανατολισμό, αφού συμπληρώνετε στοιχεία όπως σπουδές, προϋπηρεσία, επαγγελματικές δεξιότητες, ενδιαφέροντα κ.λπ. Στη συνέχεια «συνδέεστε» με άτομα που γνωρίζετε (συναδέλφους, συμφοιτητές, φίλους). Η προσθήκη συνδέσεων είναι το πρώτο βήμα για να στήσετε το επαγγελματικό σας δίκτυο, αφού στη συνέχεια μπορείτε να δείτε με ποιους συνδέονται οι δικοί σας γνωστοί στο LinkedIn.
Δημιουργείτε έτσι ένα ευρύ δίκτυο επαφών και αποκτάτε πρόσβαση σε ένα σημαντικό όγκο πληροφοριών και λειτουργιών του LinkedIn, όπως προσθήκη νέων ατόμων στο δίκτυό σας, συμμετοχή σε ομάδες κοινού ενδιαφέροντος, ή δημιουργία της δικής σας, αναζήτηση θέσεων εργασίας, αναζήτηση εταιριών και εργαζομένων σε αυτές, κατασκευή εταιρικής σελίδας για την επιχείρησή σας, επαγγελματικές συστάσεις, και ερωτήσεις και απαντήσεις σε όποιο θέμα μπορεί να σας ενδιαφέρει.

Ποιοι το χρησιμοποιούν;
Ποιοι χρησιμοποιούν το LinkedIn; Το LinkedIn είναι ιδιαίτερα δημοφιλές σε υψηλόβαθμα στελέχη επιχειρήσεων-διευθυντές ανά τον κόσμο, αλλά και σε εταιρίες εύρεσης προσωπικού, μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις, συμβούλους, νεοεισερχόμενους στην αγορά εργασίας κ.ά.

Τι οφέλη έχει κανείς από τη χρήση του;
Η χρησιμότητα του LinkedIn είναι πολλαπλή, ιδιαίτερα με τον συνεχώς αυξανόμενο αριθμό Ελλήνων χρηστών, τόσο για ιδιώτες όσο και για επιχειρήσεις. Επαγγελματικές γνωριμίες, γνώσεις, προβολή, καριέρα είναι μόνο μερικές από τις λέξεις που έρχονται πρώτες στο μυαλό όταν μιλάμε για το LinkedIn.

Πώς να βελτιώσεις το επαγγελματικό σου προφίλ στο LinkedIn;

1. Γράψε με λεπτομέρειες τις περιγραφές θέσεων εργασίας
Το να αναφέρεις στο προφίλ σου στο LinkedIn μόνο την τρέχουσα εργασία σου δεν αρκεί. Όταν οι recruiters περιηγούνται στο site για να αναζητήσουν πιθανούς υποψηφίους, ενδιαφέρονται να δουν και την προηγούμενη εμπειρία σου τουλάχιστον 10 χρόνια πριν. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να αφιερώσεις αρκετό χρόνο για να συμπληρώσεις όλη την προϋπηρεσία που διαθέτεις, αλλά και μία σύνοψη από τα επιτεύγματα που έχεις πετύχει στην καριέρα σου.

2. Φρόντισε να είσαι επαγγελματίας
Με το LinkedIn πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός. Δεν πρέπει να ξεχνάς ότι δεν έχει καμία σχέση με το Facebook ή οποιοδήποτε άλλο μέσο κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιείς στον ελεύθερο χρόνο σου. Η κακή χρήση του με αργκό όρους θα μπορούσε να σου σταθεί εμπόδιο σε μία πρόσληψη. Επίσης, θα ήταν χρήσιμο να υπάρχει το email σας στη σελίδα σας προκειμένου κάποιος εργοδότης να έρθει σε επαφή μαζί σου.

3. Κάνε περισσότερες συνδέσεις
Το μυστικό στο LinkedIn είναι απλό. Όσο περισσότερες συνδέσεις κάνεις, τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες να βρεις δουλειά. Για να επεκτείνεις το δίκτυό σου θα πρέπει να είσαι πολύ δραστήριος εκεί και να επαναξιολογείς κάθε μήνα τις συνδέσεις σου. Έτσι γρήγορα θα πετύχεις το στόχο σου.

4. Δραστηριοποιήσου στον κλάδο σου
Γίνε ενεργό μέλος στις ομάδες που συμμετέχεις. Απάντησε σε ερωτήσεις όταν έχεις την εμπειρία, πάρε μέρος στις συζητήσεις που γίνονται στα φόρουμ και κατέθεσε την άποψή σου όταν γνωρίζεις κάποιο θέμα. Αν οι άλλοι βλέπουν ότι διαθέτεις «περιουσιακά στοιχεία» για τον κλάδο σου είναι πιθανόν να επικοινωνήσουν μαζί σου σύντομα και να σου δώσουν μία επαγγελματική ευκαιρία.

5. Οι συστάσεις
Οι συστάσεις είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να εξασφαλίσετε νέους πελάτες, γιατί εξαπλώνονται virally (από στόμα σε στόμα) στο LinkedIn. Θα ενισχύσει επίσης την επαγγελματική αξιοπιστία σας και θα δημιουργήσετε μια καλή εντύπωση σε πιθανούς πελάτες - εργοδότες. Το να ζητάτε συστάσεις από ευχαριστημένους πελάτες δεν είναι ντροπή, όπως και να προτείνετε βασικά πράγματα που θα θέλατε να αναφερθούν στη σύσταση.

6. Προσέγγισε τους επαγγελματικούς σου «φίλους» live
Επειδή οι συνδέσεις σου είναι online, δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να συναντήσεις τον κόσμο αυτό από κοντά. Χρησιμοποίησε το LinkedIn για να βρεθείς πρόσωπο με πρόσωπο με κάποιους ανθρώπους, ώστε να σπάσει ο πάγος και να προωθήσεις τα επαγγελματικά σου ζητήματα πιο εύκολα.

To LinkedIn έχει λανσάρει μια νέα εφαρμογή ονόματι “Apply With LinkedIn”, η οποία επιτρέπει σε υποψήφιους εργαζόμενους να αναζητούν θέσεις εργασίας, παρέχοντας ως βιογραφικό το προφίλ τους στο LinkedIn.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου